Friday 16 October 2015

Excerpt from Rebecca Raisin's new release 'The Little Bookshop on the Seine'


Excerpt to celebrate the release of
The Little Bookshop on the Seine
 
 


La Vie En Rose

Bookshop owner Sarah Smith has been offered the opportunity to exchange bookshops with her new Parisian friend for 6 months! And saying yes is a no-brainer – after all, what kind of a romantic would turn down a trip to Paris…for Christmas?

Even if it does mean leaving the irresistible Ridge Warner behind, Sarah’s sure she’s in for the holiday of a lifetime – complete with all the books she can read!

Imagining days wandering around Shakespeare & Co, munching on croissants, sipping café au laits and watching the snow fall on the Champs-Élysées Sarah boards the plane.

But will her dream of a Parisian Happily-Ever-After come true? Or will Sarah realise that the dream of a Christmas fairytale in the city of love isn’t quite as rosy in reality…

A deliciously feel-good Christmas romance perfect for fans of Debbie Johnson and Julia Williams

EXCERPT

My email pinged and I dashed over to see who it was from. That’s how exciting my life was sans Ridge, an email was enough to make me almost run, and that was saying a lot. I only ran if chocolate was involved, and even then it was more a fast walk.

Sales@littlebookshop.fr

Sophie, a dear Parisian friend. She owned Once Upon a Time, a famous bookshop by the bank of the Seine. We’d become confidantes since connecting on my book blog a while back, and shared our joys and sorrows about bookshop life. She was charming and sweet, and adored books as much as me, believing them to be portable magic, and a balm for souls.

I clicked open the email and read.

Ma Chérie,

I cannot stay one more day in Paris. You see, Manu has not so much broken my heart, rather pulled it out of my chest and stomped on it. The days are interminable and I can’t catch my breath. He walks past the bookshop, as though nothing is amiss. I have a proposal for you. Please call me as soon as you can.

Love,

Sophie

Poor Sophie. I’d heard all about her grand love affair with a dashing twenty-something man, who frequented her bookshop, and quoted famous poets. It’d been a whirlwind romance, but she often worried he cast an appraising eye over other women. Even when she clutched his hand, and walked along the cobbled streets of Paris, he’d dart an admiring glance at any woman swishing past.

I shot off a quick reply, telling her to Skype me now, if she was able. Within seconds my computer flashed with an incoming call.

Her face appeared on the screen, her chestnut-colored hair in an elegant chignon, her lips dusted rosy pink. If she was in the throes of heartache, you’d never know it by looking at her. The French had a way of always looking poised and together, no matter what was happening in their complex lives.

“Darling,” she said, giving me a nod. “He’s a lothario, a Casanova, a…” She grappled for another moniker as her voice broke. “He’s dating the girl who owns the shop next door!” Her eyes smoldered, but her face remained stoic.

I gasped, “Which girl? The one from the florist?”

Sophie shook her head. “The other side, the girl from the fromagerie.” She grimaced. I’d heard so much about the people in or around Sophie’s life that it was easy to call her neighbors to mind. “Giselle?” I said, incredulous. “Wasn’t she engaged – I thought the wedding was any day now?”

Sophie’s eyes widened. “She’s broken off her engagement, and has announced it to the world that my Manu has proposed and now they are about to set up house and to try immediately for children –”

My hand flew to my mouth. “Children! He wouldn’t do that, surely!” Sophie was late-forties, and had gently broached the subject of having a baby with Manu, but he’d said simply: absolutely not, he didn’t want children.

The doorbell of her shop pinged, Sophie’s face pinched and she leaned closer to the screen, lowering her voice. “A customer…” She forced a bright smile, turned her head and spoke in rapid-fire French to whoever stood just off-screen. “So,” she continued quietly. “The entire neighborhood are whispering behind their hands about the love triangle, and unfortunately for me, I’m the laughing stock. The older woman, who was deceived by a younger man.”

I wished I could lean through the monitor and hug her. While she was an expert at keeping her features neutral, she couldn’t stop the glassiness of her eyes when tears threatened. My heart broke that Manu would treat her so callously. She’d trusted him, and loved him unreservedly. “No one is laughing at you, I promise,” I said. “They’ll be talking about Manu, if anyone, and saying how he’s made a huge mistake.”

“No, no.” A bitter laugh escaped her. “I look like a fool. I simply cannot handle when he cavorts through the streets with her, darting glances in my bookshop, like they hope I’ll see them. It’s too cruel.” Sophie held up a hand, and turned to a voice. She said au revoir to the customer and spun to face me, but within a second or two, the bell sounded again. “I have a proposal for you, and I want you to really consider it.” She raised her eyebrows. “Or at least hear me out before you say no.” Her gaze burned into mine as I racked my brain with what it could be, and came up short. Sophie waved to customers, and pivoted her screen further away.

“Well?” I said with a nervous giggle. “What exactly are you proposing?”

She blew out a breath, and then smiled. “A bookshop exchange. You come and run Once Upon a Time, and I’ll take over the Bookshop on the Corner.”

I gasped, my jaw dropping.

Sophie continued, her calm belied by the slight quake in her hand as she gesticulated. “You’ve always said how much you yearned to visit the city of love – here’s your chance, my dear friend. After our language lessons, you’re more than capable of speaking enough French to get by.” Sophie’s words spilled out in a desperate rush, her earlier calm vanishing. “You’d save me so much heartache. I want to be in a place where no one knows me, and there’s no chance for love, ever again.”

I tried to hide my smile at that remark. I’d told Sophie in the past how bereft of single men Ashford was, and how my love life had been almost non-existent until Ridge strolled into town.

“Sophie, I want to help you, but I’m barely hanging on to the bookshop as is…” I stalled for time, running a hand through my hair, my bangs too long, shielding the tops of my eyebrows. How could it work? How would we run each other’s businesses, the financial side, the logistics? I also had an online shop, and I sourced hard-to-find books – how would Sophie continue that?

My mind boggled with the details, not to mention the fact that leaving my books would be akin to leaving a child behind. I loved my bookshop as if it were a living thing, an unconditional best friend, who was always there for me. Besides, I’d never ventured too far from Ashford let alone boarded a plane – it just couldn’t happen.

Please,” Sophie said, a real heartache in her tone. “Think about it. We can work out the finer details and I’ll make it worth your while. Besides, you know I’m good with numbers, I can whip your sales into shape.” Her eyes clouded with tears. “I have to leave, Sarah. You’re my only chance. Christmas in Paris is on your bucket list…”

My bucket list. A hastily compiled scrappy piece of paper filled with things I thought I’d never do. Christmas in Paris – snow dusting the bare trees on the Left Bank, the sparkling fairy lights along the Boulevard Saint-Germain. Santa’s village in the Latin Quarter. The many Christmas markets to stroll through, rugged up with thick scarves and gloves, Ridge by my side, as I hunted out treasures. I’d spent many a day curled up in my own shop, flicking through memoirs, or travel guides about Paris, dreaming about the impossible…one day.

Sophie continued: “If you knew how I suffered here, my darling. It’s not only Manu, it’s everything. All of a sudden, I can’t do it all any more. It’s like someone has pulled the plug, and I’m empty.” Her eyes scrunched closed as she fought tears.

While Sophie’s predicament was different to mine, she was in a funk, just like me. Perhaps a new outlook, a new place would mend both our lives. Her idea of whipping my sales into shape was laughable though, she had no real clue how tiny Ashford was.

“Exchange bookshops…” I said, the idea taking shape. Could I just up and leave? What about my friends, my life, my book babies? My fear of change? And Ridge, what would he have to say about it? But my life…it was missing something. Could this be the answer?

Paris. The city of love. Full of rich literary history.

A little bookshop on the bank of the Seine. Could there be anything sweeter?

With a thud, a book fell to the floor beside me, dust motes dancing above it like glitter. I craned my neck to see what it was.

Paris: A Literary Guide.

Was that a sign? Did my books want me to go?

“Yes,” I said, without any more thought. “I’ll do it.”

 

The Little Paris Collection:

The Little Bookshop on the Seine

The Little Antique Shop under the Eiffel Tower

The Little Perfume Shop off the Champs-Élysées

Also by Rebecca Raisin

The Gingerbread Café trilogy:
Christmas at the Gingerbread Café
Chocolate Dreams at the Gingerbread Café
Christmas Wedding at the Gingerbread Café


The Bookshop on the Corner
Secrets at the Maple Syrup Farm







Sainsbury’s


 

Rebecca Raisin

is a bibliophile. This love of books morphed into the desire to write them. She’s been widely published in various short-story anthologies, and in fiction magazines, and is now focusing on writing romance. The only downfall about writing about gorgeous men who have brains as well as brawn is falling in love with them – just as well they’re fictional. Rebecca aims to write characters you can see yourself being friends with. People with big hearts who care about relationships, and, most importantly, believe in true, once-in-a-lifetime love.

Follow her on twitter @jaxandwillsmum


Website rebeccaraisin.com

 


 

12 comments:

  1. Hello viewer
    We are professional traders, earning on forex and binary for investors weekly, will love to tell you all more about our investment platform where you can invest funds as little as $200 and start earning $2000 weekly, alot of people has benefited from this investment offer before and during this convid-19 virus, if you passing through financial difficulties due to this coronavirus and you need help paying bills simply choose a suitable investment plan for yourself and start making profit weekly

    $200 to earn $2,000 in 7 days
    $300 to earn $3,000 in 7 days
    $500 to earn $5,000 in 7 days
    $1000 to earn $10000 in 7 days
    $5000 to earn $50000 in 7 days

    To Start your investment now
    email: claustradingsignal07@aol.com
    Via whatsapp: +12166263236

    ReplyDelete
  2. Hello Guys!! I am Belinda. I live in Chicago  USA. I am very excited today and do not know where to start my testimony from. I was a poor woman with 3 kids and find it difficult to pay my bills and feed my kids.My husband left me and the kids for another woman and ever since then we were living in pain and hunger but just few days ago i came across a testimony of a man who got a blank ATM card from Mr.Alexander so i immediately contacted him for the same type of ATM card and i am very happy to announce to the world that i am living a fulfilled life. This blank ATM card can withdraw up to 10,000 dollars and more daily without you having any account with any bank. I have been able to buy a house and start my own business with this blank ATM card. Are you poor and need help then contact him now. Mr.Alexander email address is alexanderhackers01@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Hello Guys!! I am Belinda. I live in Chicago  USA. I am very excited today and do not know where to start my testimony from. I was a poor woman with 3 kids and find it difficult to pay my bills and feed my kids.My husband left me and the kids for another woman and ever since then we were living in pain and hunger but just few days ago i came across a testimony of a man who got a blank ATM card from Mr.Alexander so i immediately contacted him for the same type of ATM card and i am very happy to announce to the world that i am living a fulfilled life. This blank ATM card can withdraw up to 10,000 dollars and more daily without you having any account with any bank. I have been able to buy a house and start my own business with this blank ATM card. Are you poor and need help then contact him now. Mr.Alexander email address is alexanderhackers01@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Hello Guys!! I am Belinda. I live in Chicago USA. I am very excited today and do not know where to start my testimony from. I was a poor woman with 3 kids and found it difficult to pay my bills and feed my kids. My husband left me and the kids for another woman and ever since then we were living in pain and hunger but just few days ago i came across a testimony of a man who got a Blank ATM Card from Mr.Alexander so i immediately contacted him for the same type of ATM card and i am very happy to announce to the world that i am living a fulfilled life.This Blank ATM Card can withdraw up to 10,000 dollars and more daily without you having any account with any Bank. I have been able to buy a house and start my own business with this blank ATM card. The card works in all countries and that is the good news. If you need this card don't hesitate to contact Alexander on his email address: alexanderhackers01@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Keajaiban tidak akan pernah berakhir, saya berdoa untuk allah untuk memberkati Nyonya Esther Patrick, saya kehilangan Ewita warga negara Indonesia, saya tinggal di JL.kutisari selatan geng ekonomi No. 13-G, Indonesia. Ibu saya mengatakan kepada saya bahwa dia akan melalui internet dan datang ke publikasi Nyonya Esther Patrick, mengatakan bahwa fasilitas kredit telah memberinya pinjaman kepada masyarakat umum dengan suku bunga sangat rendah 2% persen, Anda dapat menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com].

    Jadi, saya memberi tahu teman saya tentang pandangan meminjam dari Nyonya Esther Patrick, dan dia mengatakan dia tidak akan memberi tahu saya bahwa saya tidak meminjam dari Nyonya Esther Patrick, tetapi saya perlu meminjamkan sejumlah kecil untuk memeriksa apakah perusahaannya adalah perusahaan.

    Jadi, saya bertindak atas sarannya dan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com] yang diposkan oleh ibu saya, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200.000.000. Nyonya Esther Patrick menanggapi saya dan mengirimi saya semua syarat dan ketentuan perusahaannya yang saya baca dan saya menyetujui persyaratannya.Setelah persetujuan permohonan pinjaman, saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa jumlah Rp200.000.000 dikreditkan ke rekening bank saya dari perusahaan Nyonya Esther Patrick.

    Saya sangat senang dan berbagi kabar baik dengan ibu saya dan teman saya yang menyarankan saya untuk terus maju.Ia menyelesaikan pembayaran kembali pinjaman tersebut pada 07 Juli 2018, dan saya meminta sejumlah Rp550.000.000 yang juga saya terima di rekening bank saya setelah prosedur itu dilakukan.

    Jadi, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi tahu siapa saja yang mencari pemberi pinjaman pribadi di Internet yang pasti akan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui e-mail {ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM}Anda dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan bantuan atau Anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman.Ini email saya: [ewitayuda1@gmail.com]Terima kasih, pengikut saya

    ReplyDelete
  6. PLEASE READ!!!
    Hello Everyone, I'm Lucy, 32 Years Old. I live in Virginia,USA. I have 2 kids and I had to look after them after my husband died in a road accident. I was working as an accountant until I lost my job last year due to Covid-19, I had not paid my bills and my kids were scared of getting evicted from the house. So one morning I was online trying to find a new job that I can work and get paid hourly. Then I came across Mr. Sebastian comments on how he helped many people get their blank ATM card that changed their life for good. I decided to contact Mr Sebastian for same blank ATM card since it was difficult for me to feed my kids and pay their bills i emailed him at (sebastianhackers01@gmail.com) and they responded immediately i agreed to their terms and conditions and believe me to my greatest surprise i received my card in 2 days delivered by DHL and i went straight to the nearest atm machine i was able to withdraw $10,000 instantly with no trace of getting caught i was happy and now i have used the card to withdraw $100,000 and i keep renewing my card every time it expires.Thank you Sebastian if you need his help out there contact him now: sebastianhackers01@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum
    Nama saya Sri Muji Astuti. Saya seorang pemilik bisnis yang menjual kosmetik dan pakaian. Untuk sementara, saya telah mencari pemberi pinjaman pinjaman yang dapat saya pinjam untuk menumbuhkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 24 juta karena saya mengajukan 800 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

    Jadi, suatu hari saya dengan setia membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh Yeyes Ristintares, seorang wanita bisnis besar dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ms. Helen Wilson bekerja.

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Yeyes Ristintares dan saya menceritakan kisah saya kepadanya tentang bagaimana saya kehilangan 24 juta dari pemberi pinjaman yang buruk. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. Dia mengirimi saya emailnya dan saya mengiriminya email untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia membalas saya dan mengatakan saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Ny. Helen Wilson bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba untuk membagikan kabar baik saya sehingga orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) dan dengan nomor WA-nya: +1-585-326-2165. Ini adalah email Yeyes Ristintares: (yristintares@gmail.com) yang saya hubungi.
    Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan segala sesuatu yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
    jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya kepada siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk. Hubungi saya melalui email saya: srimujiastuti93@gmail.com

    Saya berdoa agar ALLAH akan memberikan mereka yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya sehingga mereka dapat diselamatkan seperti saya. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa saja yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri.

    ReplyDelete
  9. Halo semuanya, saya ingin segera menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman sejati yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya memiliki hidup yang sehat tanpa stres dan kesulitan keuangan,

    Setelah berbulan-bulan mencoba mendapatkan pinjaman di internet dan saya ditipu 32 juta, dari dua pemberi pinjaman yang berbeda. Saya melamar karena saya membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan bisnis saya. Saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman online yang sah dan itu tidak akan merugikan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta nasihat dari teman saya. tentang cara melakukannya, mendapatkan pinjaman online, kami membicarakannya dan dia mengarahkan saya ke seorang wanita bernama Nyonya Helen Wilson.

    Saya mengajukan pinjaman (Rp780 juta) dengan suku bunga rendah 2%, sekitar beberapa menit kemudian, saya mendapat tanggapan darinya dan mulai. Pinjaman tersebut disetujui tanpa tekanan dan semua persiapan darinya dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan untuk transfer tersebut. Dalam peminjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 4 jam uang itu disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu mimpi sampai saya mendapat notifikasi dari bank saya bahwa rekening saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp 780 juta. Saya sangat senang akhirnya ALLAH menjawab doa saya dengan menginstruksikan pemberi pinjaman saya dengan kredit nyata, yang dapat memberikan keinginan hati saya.

    Terima kasih banyak kepada Helen Wilson karena membuat hidup saya adil. Saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman online untuk berhati-hati terhadap penipu pinjaman karena ada banyak di internet. Jika ada yang membutuhkan pinjaman, hubungi Nyonya Helen Wilson melalui E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU melalui whatsApp: WA: +1-585-326-2165. untuk informasi lebih lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman Anda,

    E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU WhatsApp: +1-585-326-2165


    Terima kasih banyak telah meluangkan waktu Anda untuk membaca Kesaksian saya dan saya harap ini memandu Anda ke arah yang lebih baik jika Anda mencari pinjaman online dan saya berdoa semoga Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Nama saya Sri Heryani Anda dapat menghubungi saya untuk referensi lebih lanjut melalui email saya: (sriheryani095@gmail.com)
    Terima kasih untuk kalian semua.

    ReplyDelete
  10. BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN BESAR INI

    Halo teman-teman sekalian, saya Kuwat Wibawa, saat ini tinggal di Surabaya. Saat ini saya seorang janda dengan tiga anak dan saya terjebak dalam situasi keuangan pada April 2020 dan saya perlu membiayai kembali. bayar tagihan saya dan perbesar bisnis. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman baik swasta maupun perusahaan tetapi tidak pernah berhasil, dan sebagian besar bank menolak kredit saya, jangan menjadi mangsa para penjahat di luar sana yang menyebut diri mereka pemberi pinjaman uang, mereka semua scam, yang mereka inginkan hanyalah uang Anda dan Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi mereka telah melakukannya kepada saya lebih dari dua kali sebelum saya bertemu dengan Nyonya Helen Wilson. Setelah ditipu sebesar Rp 16 juta oleh para scammer, saya semakin terlilit hutang dan saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman.

    Jadi saya berdiskusi dengan teman saya Asmaul, dia adalah seorang Perawat dan memiliki pengalaman serupa. Dia kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan tersebut. Teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, saya memberanikan diri dan menghubungi Bu Helen, mengisi formulir aplikasi pinjaman. Semuanya berjalan lancar dan yang paling menarik adalah pinjaman saya ditransfer kepada saya dalam waktu 24 jam jadi saya akan menyarankan Anda untuk menghubungi Ibu Helen jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman dan Anda yakin dapat membayar kembali. hubungi dia melalui email ……… (helenwilson719@gmail.com) atau melalui WhatsApp; +1-585-326-2165. Tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada cosigner dengan hanya suku bunga 2% dan rencana pembayaran kembali yang lebih baik dan jadwal jika Anda harus menghubungi perusahaan mana pun dengan referensi untuk mendapatkan pinjaman tanpa agunan kemudian hubungi Ny. Helen Wilson hari ini untuk pinjaman pasti Anda, dijamin 100%.

    Mereka menawarkan semua jenis kategori pinjaman mereka

    Pinjaman jangka pendek (5_10 tahun)
    Pinjaman jangka panjang (20_40)
    Pinjaman berjangka media (10_20)
    Mereka menawarkan pinjaman seperti
    Pinjaman perumahan ............., Pinjaman usaha ........ Pinjaman mobil .......
    Pinjaman pelajar .........., Pinjaman awal .......
    Pinjaman Real Estat ......., Pinjaman Perusahaan ....... dll
    Email .......... helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165
    Ketika datang ke krisis keuangan dan pinjaman maka Helen Wilson keuangan adalah tempat untuk pergi tolong katakan padanya saya Tuan Kuwat Wibawa mengarahkan Anda dan Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya (kuwatwibawa1@gmail.com)

    ReplyDelete
  11. Salam untuk kalian semua. Nama saya Agus Santoso, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan para pencari pinjaman agar berhati-hati, karena banyak sekali penipuan di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan berjanji ini dan itu, para penganggur, saya sarankan Anda semua memiliki untuk berhati-hati

    Beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kesulitan keuangan dan sangat membutuhkan pinjaman untuk mendapatkan kembali bisnis saya, saya mengajukan pinjaman 250 juta. Saya tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya mengalami lebih banyak kesulitan keuangan karena saya meminjam untuk membayar sebagian biaya setelah menghabiskan dana saya. Saya hampir kehilangan harapan sampai ALLAH menggunakan teman saya untuk merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Helen Wilson, seorang ibu yang luar biasa, yang meminjamkan saya pinjaman 250 juta tanpa jaminan dalam waktu 24 jam tanpa tekanan pada tingkat bunga 2%.

    Saya terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya ajukan telah dicairkan langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik agar masyarakat bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi ibu yang baik melalui email: helenwilson719@gmail.com

    dan dengan rahmat Allah dia tidak akan mengecewakan. jika Anda mematuhi perintah-perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: agsantoso576@gmail.com
    dan teman saya yang memperkenalkan saya dan bercerita tentang Bu Helen Wilson, dia juga mendapat pinjaman baru dari Bu Helen Wilson, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email: (wahyusaptohandoko256@gmail.com) sekarang,

    Yang akan saya lakukan adalah berusaha memenuhi pembayaran pinjaman bulanan saya. Anda masih bisa mengobrol, ibu yang baik, Nomor WhatsApp; +1-585-326-2165

    mohon bijak dan semoga Allah membimbing kita semua

    Nama saya Agus Santoso
    Pinjaman saya 250 juta
    KEUANGAN WEMA
    email: helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

    ReplyDelete
  12. I am so happy investing with TD Ameritrade.. He has really helped after I lost my job. I started investing as little as $200 and now I earn over $2,500 weekly. So happy you can contact him on his Email: tdameritrade077@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)

    ReplyDelete